N-VA tevreden over samenwerking Masterplan Baarle

Op 25 september 2020, over deze onderwerpen: Baarle-Hertog, Baarle-Nassau, Openbare werken, Ruimtelijke ordening

N-VA Baarle-Hertog is tevreden dat het gemeentebestuur tot een akkoord is gekomen met het bestuur van Baarle-Nassau rond het opstellen van een masterplan voor het centrum van Baarle.

“We hopen dat de gemeente snel van start kan gaan met het organiseren van de overlegmomenten en dat deze druk bezocht zullen worden door onze ondernemers en inwoners” zegt gemeenteraadslid Silvie Segers. “Wij vinden als N-VA deze inspraak van de bevolking erg belangrijk” gaat ze verder.

Fractieleider Jeroen Raeijmaekers is dan weer tevreden dat aan dit project samen met Baarle-Nassau gewerkt kan worden. “Nu er een eerste stap gezet is vanuit het bestuur van Baarle-Hertog in deze samenwerking, vertrouwen wij er op dat ook in de verschillende andere dossiers, zoals het cultuurcentrum, de oostelijke parking,… die op tafel liggen stappen gezet zullen worden. Want alleen samen met beide gemeenten kunnen deze grote projecten gerealiseerd worden” besluit Jeroen Raeijmaekers.